نوشته شده توسط : ماهره

اینترنت خانگی اکثر استان های کشور در روز گذشته بعد از یک هفته قطعی دوباره متصل گردیده است. به نقل از باشگاه خبرنگاران، روابط عمومی اپراتورهای ایرانسل، همراه اول و رایتل اتصال خطوط تلفن همراه به اینترنت تا پایان امشب را تایید کردند.

همچنین رایتل نیز گفته است در صورت اتصال اینترنت برای مشترکین خود پیامک مبنی امکان استفاده از اینترنت بین المللی  ارسال خواهد کرد. خطوط همراه اول نیز تا پایان امشب متصل خواهد شد. همچنین در خصوص شبکه اینترنتی تلفن همراه در تهران نیز گفته می‌شود که روند اتصال از ساعاتی دیگر آغاز خواهد شد.

از هفته گذشته پس از اعتراضات به افزایش قیمت بنزین اینترنت به شکل سراسری در داخل کشور قطع گردید و پس از گذشت یک هفته و آرامش نسبی در کشور از دو روز پیش در صورت استانی اتصال برقرار گردید.



:: موضوعات مرتبط: اخبار دنیای کامپیوتر , ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ماهره

مشترک گرامی؛   
با توجه به انجام عملیات نوسازی و ارتقای شبکه تلفن همراه در استان های تهران و البرز در روزهای پنجشنبه و جمعه( ۱۰و۱۱ مرداد ماه)، احتمال بروز اختلال در برخی مناطق این استان ها وجود دارد.
پیشاپیش ضمن سپاس از همراهی شما، بابت بروز مشکلات احتمالی عذرخواهی می کنیم.
همراه اول
این پیامی است که همراه اول امروز برای مشترکین خود در تهران و البرز فرستاده است و ضمن اطلاع رسانی بابت بروز رسانی شبکه خود از بروز اختلال احتمالی خبر داده است و پیشاپیش بابت این امر از تمامی کاربران خود عذرخواهی کرده است.

همراه اول طی روزهای پنجشنبه و جمعه در استان‌های تهران و البرز عملیات نوسازی و ارتقا شبکه انجام می‌دهد. اپراتور اول کشور به مشتریان خود از اختلال احتمالی هشدار داد.

اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران با انتشار اطلاعیه‌ای به تمام مشترکان خود اعلام کرد در روزهای پنجشنبه 10 مرداد و جمعه 11 مرداد عملیات نوسازی و ارتقا شبکه در استان‌های تهران و البرز انجام خواهد شد. طبق اطلاعیه منتشر شده این عملیات نوسازی از ظهر روز پنجشنبه شروع و تا ساعات پایانی روز جمعه ادامه دارد.



:: موضوعات مرتبط: اخبار دنیای کامپیوتر , اخبار موبایل , ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ماهره

امکان گروه بندی در تب های گوگل کرم

حتما اگر شما هم مثل من زیاد اهل وبگردی باشید خیلی از شنیدن این خبری که الان میخوام به شما بدم خوشحال خواهید شد. پس این مطلب رو تا آخر بخوانید.

معرفی تب های مرورگر سال ها پیش و در زمانی که IE6 در اوج محبوبیت خود قرار داشت توسط شرکت فایرفاکس درواقع برگه برنده این مرورگر در مقابل غول کهنه کار مایکروسافت به شمار می رفت و در زمان معرفی این امکان حقیقتا مشکل بسیاری از افراد که نیاز به باز نگه داشتن چند صفحه وب داشتند حل نمود. اما حالا همان Tab های جادویی که زمانی راه حلی فوق العاده به شمار می رفتند تبدیل به یک مشکل اساسی برای کاربران شده اند.

اگر شما نیز از آن دسته از کاربران اینترنت باشید که عادت دارید تعداد زیادی تب را در حین وبگردی خود باز کنید حتما با آشفتگی فراوان مرورگر خود در زمان کوتاهی دست و پنجه نرم کرده اید. تعداد کاربرانی که برگه‌ها یا tabهای بسیار زیادی را در مرورگر خود باز می‌گذارند، اصلا کم نیست. خود من به شخصه در مواقعی با حتی 20 الی 30 تب درگیر بوده ام که باعث می شوند تا تمرکز خود را بر روی کارم از دست بدهم یا حتی گاها تب های مهمی را از روی کلافگی و به اشتباه بسته ام. گاهی حتی یک صفحه و آدرس وب مشخص را بار ها باز کرده ام بدون آنکه متوجه باشم در تب های دیگر نیز این صفحه باز است. این موضوع به قدری ناراحت کننده بوده است که گوگل کروم به دنبال ارائه راهکاری برای حل آن قابلیت جدید را معرفی کرده است که ممکن است مشکل عده قابل توجهی از کاربران را حل نماید.

تا به حال کروم، از این ویژگی پشتیبانی نمی‌کرد و فقط به صورت نصفه و نیمه به کمک افزونه‌ها می‌توانستیم از این ویژگی استفاده کنیم.

اما مطابق اسکرین‌شاتی که به تازگی منتشر شده، این ویژگی یه زودی به کروم خواهد آمد. فعلا حتی در برخی از نسخه آزمایشی کروم، شواهدی از این امر به صورت آیتم اضافه کردن یک صفحه به گروه، دیده می‌شود.

منبع خبر: ایران فناوری



:: موضوعات مرتبط: اخبار دنیای کامپیوتر , اخبار تکنولوژی , ,
:: برچسب‌ها: گوگل کروم , گروه بندی در تب های گوگل کروم , امکانات جدید گوگل کروم , کروم , مرورگر ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ماهره

مایکروسافت ارزشمند ترین کمپانی جهان شد.

با به پایان رسیدن سال 2018، ارزشمندترین کمپانی های جهان که سهام آنها به صورت عمومی خرید و فروش می‌شوند نیز مشخص شد. بر خلاف پیش‌بینی‌ها، مایکروسافت با کنار زدن اپل و آمازون و گوگل، حالا پرارزش‌ترین شرکت دنیا است.

در حالی که در سال 2018، همواره رقابتی تنگاتنگ میان اپل و آمازون برای تبدیل شدن به اولین کمپانی یک تریلیون دلاری در آمریکا وجود داشت و در نهایت اپل در این رقابت پیروز بود و عنوان نخستین کمپانی عمومی دنیا با ارزش یک تریلیون دلار را از آن خود کرد، حدود یک ماه بعد، ارزش آمازون نیز به یک تریلیون دلار رسید؛ اما در پی اتفاقی عجیب، ارزش سهام این دو شرکت یعنی اپل و آمازون با افت 32 و 27 درصدی به ترتیب به 748.5 و 734 میلیارد دلار رسید. با این حال در کمال تعجب حالا همه‌چیز تغییر کرده است و آمارها از افزایش ارزش مایکروسافت و تبدیل شدن آن به ارزشمندترین کمپانی جهان خبر دارند.

با همه این تفاسیر شرکت مایکروسافت چقدر ارزش دارد؟

مایکروسافت سال 2018 را با ارزشی در حدود 780 میلیارد دلار پشت سر گذاشت تا هیچ‌کدام از پیش‌بینی‌‌های تحلیل‌گران رنگ واقعیت به خود نگیرند. اگرچه کاربران عمدتا مایکروسافت را با سرویس‌ها و نرم افزارهای آن می‌شناسند، ولی امسال شاهد عرضه دو تبلت سرفیس گو و سرفیس پرو 6 توسط این شرکت بزرگ بودیم که با استقبال بی نظیر مخاطبان رو به رو شد. به هر صورت، علی‌رغم اینکه سرنوشت فعالیت‌های مایکروسافت در زمینه تولید تلفن های هوشمند در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و حتی امکان پایان فعالیت این شرکت در زمینه تلفن های هوشمند وجود دارد، ولی حالا به عنوان پرارزش‌ترین کمپانی دنیا شناخته می‌شود. یکی از عوامل موفقیت این شرکت را می توان تبلت های بسیار پر کاربرد آن (سرفیس پرو) دانست که با بهره گیری بهینه از سیستم عامل ویندوز به نوعی تبدیل به استاندارد اصلی صنعت تبلت گردیده است.



:: موضوعات مرتبط: اخبار دنیای کامپیوتر , ,
:: برچسب‌ها: مایکروسافت ارزشمند ترین کمپانی سال 2018 شد , ارزشمند ترین کمپانی , مایکروسافت ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ماهره

آلودگی هوای تهران

علیرضا صادق آبادی، معاون وزیر نفت اعلام کرد که مقصر اصلی آلودگی هوای تهران ، خودروهای بی کیفیت داخلی هستند و بنزین‌های تولیدی کشور هیچ نقشی در میزان آلایندگی ندارند.

این هم خبر عجیبی است ، برای حل این مشکل چه باید کرد؟

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران و معاون وزیر نفت کشور در مورد بنزین تولید شده در ایران و نقش آن در مورد آلودگی هوا، تاکید کرد که تمام بنزین تولیدی کشور از نوع یورو 4 است و ما هیچ نقشی در رابطه با آلایندگی هوا نداریم.



:: برچسب‌ها: آلودگی بیش از حد هوا ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ماهره

رادیو جوان در ۱۳ سال فعالیت خود به نسبت سایر فعالین حوزه موسیقی آن سوی مرز‌ها، توجه ویژه‌تری به آثار داخل ایران داشته و آنها را ابتدا در قالب وب‌سایت و در چند سال اخیر توسط اپلیکیشن در دسترس کاربران قرار داده؛ اپلیکیشنی که هنوز رنگ فیلترینگ را به خود ندیده اما همین موضوع شاید در آینده‌ای نزدیک با تصمیمات جدید وزارت ارشاد دست‌خوش تغییر شود.

وزارت ارشاد اکنون خبر می‌دهد که تکلیف این رادیوی اینترنتی به زودی برای همیشه مشخص خواهد شد و اولین گام در این راه، دستگیری چند نفر از همکاران داخلی این شبکه با همکاری نهادهای نظارتی بوده است.



:: موضوعات مرتبط: اخبار دنیای کامپیوتر , اخبار تکنولوژی , ,
:: برچسب‌ها: پایانی برای دانلود غیرقانونی موسیقی در ایران؟ نه به رادیو جوان ,
:: بازدید از این مطلب : 354
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ماهره

شمارش معکوس برای اجرای طرح رجیستری به صفر نزدیک می‌شود؛ طرحی که حداقل در ابتدای راه، به دغدغه‌ای برای خریداران موبایل تبدیل شده است. این طرح جهت حفظ نظم بازار قرار است گام به گام و مدل به مدل روی موبایل‌های مختلف اجرایی شود.

امروز در حاشیه نشست خبری اجرای طرح رجیستری، «حمیدرضا دهقانی نیا» خبر داد که بعضی موبایل‌های جدیدی که هنوز در فروشگاه‌ها هستند و فعال نشده‌اند، می‌توانند برای کاربران مشکل ساز شوند.

در نتیجه اگر در روزهای آینده تصمیم به خرید موبایلی جدید از فروشگاه‌ها دارید، بهتر است این اقدامات را جدی بگیرید تا وارد «لیست خاکستری» که فرصتی یک ماهه برای پرداخت عوارض گمرک است، نشوید.



:: موضوعات مرتبط: اخبار موبایل , اخبار تکنولوژی , ,
:: برچسب‌ها: اقدامات لازم برای خرید موبایل پس از اجرای طرح رجیستری ,
:: بازدید از این مطلب : 424
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ماهره

اگر پورت ورودی تصویر مانیتورتان از نوع VGA است:

اما VGA کمی دنگ و فنگ دارد. از رابط VGA برای انتقال سیگنال های تصویری آنالوگ استفاده می شود. این تکنولوژی دیگر به ندرت مورد استفاده قرار می گیرید و مدتی است که منسوخ شده. اگه پورت مانیتور شما از نوع VGA باشد، یعنی که ماینتور شما فقط و فقط سیگنال های تصویری آنالوگ را دریافت می کند، در حالی سیگنال تصویر منبع، یعنی سیگنال تصویری کنسول شما دیجیتال است.

شما باز هم نیاز به یک مبدل دارید، اما این بار این مبدل نوع و جنس سیگنال را هم تغییر می دهد و سیگنال را از دیجیتال به آنالوگ تبدیل می کند. با تغییر یافتن نوع سیگنال، مقدار قابل توجهی از کیفیت تصویر از دست می رود. پس اگر نمی خواهید کیفیت کاهش پیدا کند، چاره ای جز ارتقا دادن صفحه نمایشتان ندارید.



:: موضوعات مرتبط: اخبار بازی های رایانه ای , ,
:: برچسب‌ها: چگونه کنسول ها را به مانیتور های فاقد پورت HDMI متصل کنیم؟ , ps4 به مانیتور ,
:: بازدید از این مطلب : 632
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ماهره

گوشی بدون باتری

گوشی بدون باتری ؛ این واژه برای بسیاری از کاربران گوشی های موبایل امروزی یک رویای شیرین است، رویایی که شاید تا تبدیل آن به واقعیت تنها چند قدم مانده باشد !

از روزی که برای اولین بار مارتین کوپر، یکی از مهندسان بزرگ شرکت موتورولا، از لابراتوار خود به همکارانش زنگ می زند و به آن ها می گوید که تماس را با یک موبایل گرفته، تقریبا 44 سال می گذرد. در این 44 سال با تمامی تغییر و تحول‌های صورت گرفته در گوشی‌ها یک وجه مشترک بین آن ها باقی مانده و آن نیاز به باتری است. شاید فکر به یک گوشی هوشمند بدون باتری هنوز اندکی دور از ذهن باشد اما اینطور نیست.



:: موضوعات مرتبط: اخبار موبایل , اخبار تکنولوژی , ,
:: برچسب‌ها: گوشی بدون باتری ؛ این واژه برای بسیاری از کاربران گوشی های موبایل امروزی یک رویای شیرین است، رویایی ,
:: بازدید از این مطلب : 682
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 9 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ماهره

خب، پاسخ این سؤال تا حدی بدیهی به نظر می‌رسد:

برای اینکه آی‌فون بعدی، آی‌فونی است که بعد از مدت‌ها واقعا یک آپگرید واقعی محسوب می‌شود و طراحی سخت‌افزاری بسیار قابل توجهی داشت.



:: موضوعات مرتبط: اخبار بازی های رایانه ای , ,
:: برچسب‌ها: چرا با به بازار آمدن آی‌فون بعدی، موج بزرگی از به‌روز کردن آی‌فون توسط آی‌فون‌دارها رخ خواهد داد؟ ,
:: بازدید از این مطلب : 784
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 23 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ماهره

گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس

پس از ماه‌ها درز شایعات، مشخصات و تصاویری از دو پرچمدار جدید شرکت سامسونگ گوشی های گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) و گلکسی اس 8 پلاس (+Samsung Galaxy S8)، بالاخره غول کره‌ای رسما از آن‌ها رونمایی کرد. دو گوشی هوشمند که همراه با مشخصاتی بسیار قدرتمند، نمایشگری بزرگ‌تر در بدنه‌ای کوچک و یک قابلیت های نرم افزاری جدید و جذاب اینک می‌تواند به عنوان یک نسخه بهبود یافته عالی از نسل پیشین خود به حساب آید.

اما جذاب‌ترین چیزی که در مورد این گوشی قابل مشاهده است، نمایشگری با حاشیه‌هایی حداقلی است که می‌تواند جهت گیری جدید کمپانی سامسونگ در تولید گوشی های هوشمند را به رخ رقبا بکشد. علاوه بر این، کسانی که قصد دارند گوشی گلکسی اس 7 خودشان را به یکی از گوشی های خانواده گلکسی اس 8 ارتقا دهند؛ به لطف قابلیت‌های بسیار زیاد تازه اضافه شده می‌توانند با خیالی آسوده این کار را انجام دهند. اول از هر چیزی بد نیست نگاهی به جدول مشخصات این دو گوشی بیندازیم.



:: موضوعات مرتبط: اخبار موبایل , ,
:: برچسب‌ها: سامسونگ رسما از گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس رونمایی کرد؛ نمایشگر خمیده و کم حاشیه زیبا ,
:: بازدید از این مطلب : 865
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ماهره

گوشی هواوی پی 10 لایت

بعد از انتشار شایعات بسیار در مورد نسخه کوچکتر از پرچمداران هواوی، سرانجام گوشی هواوی پی 10 لایت (Huawei P10 Lite) به صورت رسمی معرفی شد. همان‌طور که انتظار می‌رفت، تمرکز اصلی سازندگان روی عملکرد سخت افزاری، دوربین و باتری دستگاه بوده و به‌نظر تا دو هفته دیگر، این اسمارت فون قدرتمند روانه بازار می‌شود.



:: موضوعات مرتبط: اخبار موبایل , ,
:: برچسب‌ها: هواوی پی 10 لایت سرانجام معرفی شد؛ سخت افزار و دوربین قوی ,
:: بازدید از این مطلب : 977
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ماهره

مقایسه اچ تی سی یو اولترا با گلکسی اس 7 اج؛ پرچمداران اندرویدی امروز و دیروز

اچ تی سی طی چند سال اخیر و طی یک مرگ تدریجی، از جایگاه یکی از برترین های دنیای موبایل های اندرویدی به یک کمپانی نسبتا معمولی تنزل پیدا کرده است و امروزه کار به جایی رسیده است که پرچمدار جدید این برند تایوانی در سال ۲۰۱۷، طی یک رویداد ویدیویی و به صورت از راه دور معرفی می‌شود و دیگر خبری از آن مراسم‌های پر زرق و برق و با همکاری اپراتورهای مخابراتی بین‌المللی نیست. با این حال هنوز هم گوشی های این برند از محبوبیت بالایی برخوردارند و به همین دلیل در این مطلب قصد داریم به مقایسه اچ تی سی یو اولترا (HTC U Ultra) با گلکسی اس 7 اج سامسونگ (Samsung Galaxy S7 edge) بپردازیم؛ پرچمدارانی که یکی متعلق به ۲۰۱۷ است و از عمر دیگری، تقریبا یک سال می‌گذرد.

گلکسی اس ۷ اج با فروش بالایی که سال گذشته‌ی میلادی به خود اختصاص داد، توانست به یکی از پرفروش‌ترین گوشی های هوشمند در تمام تاریخ دیوایس های اندرویدی تبدیل شود و البته طراحی زیبای آن نیز تحسین بسیاری از کارشناسان را نسبت به شجاعت سامسونگ برای به کار بستن یک ایده‌ی خلاقانه، به خود وا داشت.



:: موضوعات مرتبط: اخبار موبایل , ,
:: برچسب‌ها: مقایسه اچ تی سی یو اولترا با گلکسی اس 7 اج؛ پرچمداران اندرویدی امروز و دیروز ,
:: بازدید از این مطلب : 806
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ماهره

شما در یک سایت دوستیابی ثبت نام می کنید و ممکن است دختر نجیبی را در این سایت ببینید. می توانید برای او پیغامی بفرستید و او به شیوه ای دوست داشتنی پاسخ شما را بدهد. او می خواهد که شما را بیشتر بشناسد و با شما صحبت کند! اما در پشت چهره ی آن دختر، هیچ دختری وجود ندارد بلکه در آن پشت مجرمان سایبری سیبیلویی(مردانی که خود را بجای خانمها جا می زنند) وجود دارند که فقط قصد گرفتن شماره تلفن به منظور کلاهبرداری از شما را دارند.

اخیرا پلیس روسیه دو مرد از Smolensk را دستگیر کرده که خود را به عنوان دخترانی جذاب و زیبا جا زده بودند و قلب مردان مسکویی را ربوده بودند. این تبهکاران در نهایت آن ها را تهدید و قربانیان را به ارسال مبالغ بالای پول مجبور کرده بودند. مجرمان اهل Smolensk در این پروژه حدود یک میلیون روبل روسیه به جیب زده بودند.لوگو



:: موضوعات مرتبط: اخبار دنیای کامپیوتر , ,
:: برچسب‌ها: هشدار: مراقب کلاهبرداران سایبری در سایت های همسریابی باشید ,
:: بازدید از این مطلب : 1298
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ماهره

سال 2013 بود که سرانجام شخصیت های دنیای DC توانستند به لطف ادبون و تیمش صاحب اثر مبارزه ای آبرومندی شوند. همان طور که می دانید، چند روز پیش شایعاتی به دست رسید که نشان می داد قسمت دوم این بازی در دست ساخت است. اکنون کمپانی وارنر بروز، ناشر بازی، با انتشار تریلری رسما از Injustice: Gods Among Us 2 پرده برداشت.

بر اساس اطلاعات به دست آمده، بازی بار دیگر توسط استودیو  NetherRealm، سازنده مورتال کمبت، ساخته شده و دارای ابرقهرمانان و شخصیت های منفی بسیار زیادی از دنیای DC هست. اد بون، ریاست NetherRealm، در بیانیه ای ادعا کرده که Injustice 2 می تواند با المان های جدید خود مانند شخصی سازی کاراکترها تغییراتی در سبک فایتینگ ایجاد کند.

او در این رابطه گفت: «Injustice 2 آمده تا تجربه عنوان قبلی را گسترش دهد. برای اولین بار، بازیکن ها می توانند پوشش و نحوه مبارزه شخصیت ها را با استفاده از تجهیزاتی که در طول بازی به دست می آورند، تغییر دهند.»



:: موضوعات مرتبط: اخبار بازی های رایانه ای , ,
:: بازدید از این مطلب : 1466
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ماهره

در آینده‌ای نزدیک باید با بخش موبایل مایکروسافت خداحافظی کنید

راه‌اندازی بخش موبایل مایکروسافت از حدود چند سال پیش کلید خورده بود و این موضوع در سال ۲۰۱۴ میلادی و با خرید کمپانی نوکیا، به واقعیت پیوست و این برند آمریکایی به یکی از تولیدکنندگان تلفن‌های همراه هوشمند در جهان تبدیل شد؛ تبدیلی زودگذر که به‌زودی هم به پایان خط خواهد رسید.

آیا دیگر بخش موبایل مایکروسافت احیا نخواهد شد؟

مایکروسافت مراحل اداری خرید کمپانی نوکیا را در ماه آوریل سال ۲۰۱۴ به پایان رساند و حدود هفت ماه بعد از آن و در ماه نوامبر، بخش موبایل مایکروسافت با معرفی لومیا ۵۳۵ (Lumia 535) به‌طورجدی شروع به کار کرد. با نمایش امیدوارکننده‌ای که این دیوایس از خود نشان داد، خیلی‌ها به آینده‌ی این کمپانی آمریکایی در زمینه‌ی تولید اسمارت فون ویندوزی امیدوار شده بوده‌اند.



:: موضوعات مرتبط: اخبار دنیای کامپیوتر , ,
:: برچسب‌ها: در آینده‌ای نزدیک باید با بخش موبایل مایکروسافت خداحافظی کنید ,
:: بازدید از این مطلب : 1483
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ماهره

اسنپدراگون 828

حال که اسنپدراگون 820 معرفی و عرضه شده و شاهد عرضه‌ی گوشی‌های مجهز به این تراشه هستیم دیگر زمان آن رسیده تا بدانیم نسل بعدی این تراشه چه چیزهایی برایمان به ارمغان خواهد آورد. از شایعات نیز پیداست که جانشین این تراشه احتمالا اسنپدراگون 830  است که به همراه اسنپدراگون 828 معرفی خواهد شد.

 

به تازگی اطلاعات جدیدی در مورد سه تراشه‌ی اسنپدراگون 823، اسنپدراگون 828 و اسنپدراگون 830 در فضای مجازی قرار گرفته است تا به ما کمک کند در مورد آنچه که در آینده باید از کوالکام انتظار داشته باشیم بیشتر بدانیم. در ادامه اطلاعاتی در مورد هر یک از سه تراشه در اختیار شما قرار خواهیم داد.



:: موضوعات مرتبط: اخبار موبایل , ,
:: برچسب‌ها: اطلاعات جدیدی از تراشه‌‌های اسنپدراگون 828 و 830 منتشر شد ,
:: بازدید از این مطلب : 1583
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ماهره

دولت آمریکا کمپانی اپل را تهدید کرد؛ یا قفل آیفون را باز کن یا کد منبع ios را بده

همانطور که می‌دانید امشب قرار است اپل از جدیدترین محصولات خود رونمایی کند اما تنها معرفی این محصولات اتفاق مهم هفته برای اپل نیست. زیرا فردا قرار است به دادگاه رفته و در برابر FBI از حق خود دفاع کند. اما اخباری به دستمان رسیده که نشان می‌دهد در حقیقت این یک زخم کهنه است که سر باز کرده است.



:: موضوعات مرتبط: اخبار موبایل , اخبار تکنولوژی , ,
:: برچسب‌ها: تنش میان اپل و FBI از زمان iOS 8 شروع شد ,
:: بازدید از این مطلب : 1593
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ماهره

محققان دانشگاه یوتا، لنزی به ضخامت یک ورق کاغذ تولید کردند

برآمدگی قسمت لنز دوربین گوشی‌های هوشمند، همیشه برای کاربران مشکل‌ساز بوده و البته زیبایی طراحی گوشی را نیز تحت تاثیر قرار می‌داده است. اخیرا تیمی تحقیقاتی از دانشگاه یوتا موفق به تولید لنزی شده‌اند که ممکن است نیاز به این برآمدگی را در طراحی اسمارت‌فون‌ها از بین ببرد.



:: موضوعات مرتبط: اخبار تکنولوژی , ,
:: برچسب‌ها: محققان دانشگاه یوتا , لنزی به ضخامت یک ورق کاغذ تولید کردند , موبایل , لنز جدید , دانشگاه یوتا ,
:: بازدید از این مطلب : 1651
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ماهره

iphone-6

تعدادی از کاربران آیفون ۶ و ۶ Plus اپل پس از تعمیر دستگاه خود توسط تعمیرکنندگان شخص ثالث، گله از عدم کارکرد موبایل خود دارند. آیفون آن‌ها پس از تعمیر با نمایش دادن ارور ۵۳ به کاربر اجازه ورود به دستگاه توسط سنسور Touch ID را نمی‌دهد و تمامی اطلاعات موجود در دستگاه غیرقابل دسترس شده‌اند. در ادامه با جزئیات بیشتر این خبر آشنا شوید.



:: برچسب‌ها: ارور ۵۳، آیفون۶ را به کام مرگ می‌برد ,
:: بازدید از این مطلب : 2033
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ماهره

samsung-galaxy-note-5

سامسونگ به تازگی طرح جالبی را برای توریست هایی که به کشور کره جنوبی مسافرت می کنند، داده است.در این اقدام سامسونگ ، هر خارجی که به قصد سیاحت در کره جنوبی وارد این کشور شود می تواند یک دستگاه گلکسی نوت ۵ را به رایگاه دریافت کرده و طول اقامت خود در این کشور از آن استفاده نماید.



:: برچسب‌ها: سامسونگ ,
:: بازدید از این مطلب : 1263
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ماهره

فضای رایگان 15 گیگابایتی وان درایو روز گذشته به پایان رسید

مدتی ست که اخبار تازه ای از تصمیمات جدید مایکروسافت درباره سیستم ابری اختصاصی اش به نام وان درایو، فضای مجازی را پر کرده است. همانطور که پیش تر در تک شات خواندید، مایکروسافت تصمیم گرفت در پی سوء استفاده برخی کاربران از فضای نامحدود ذخیره سازی ابری، این قابلیت را محدود کند. پس از مدتی نیز جزییات استفاده از فضای ابری رایگان مایکروسافت به گوش کاربران رسید که البته اعتراض های زیادی را در پی داشت. اما به هر ترتیب مایکروسافت از تنبیه کاربران متخلف صرف نظر نکرد و روز گذشته، آخرین مهلت کاربران برای استفاده از فضای 15 گیگابایتی رایگان به پایان رسید.


این شرکت در ماه دسامبر تصمیم گرفت که فضای ذخیره سازی رایگان وان درایو خود را از 15 گیگابایت به 5 گیگابایت کاهش دهد. حالا در شرایطی که بخش ذخیره سازی نامحدود وان درایو به طور کامل حذف شده است، روز گذشته نیز فرصت استفاده از فضای رایگان 15 گیگابایتی به پایان رسید چرا که مایکروسافت در ماه دسامبر اعلام کرده بود که کاربران می توانند برای بهره مندی از فضای رایگان خود در وب سایت وان درایو ثبت نام کنند. مایکروسافت بازه زمانی استفاده رایگان از این سرویس را تا پایان روز گذشته اعلام کرده بود.


فضای رایگان مایکروسافت شامل 15 گیگابایت فضای اصلی و 15 گیگابایت هدیه در صورت فعال سازی قابلیت دوربین برای کاربرانی بود که از اپلیکیشن وان درایو در اندروید، iOS یا ویندوز فون استفاده می کنند.
مایکروسافت هم اکنون برنامه جدیدی در سر دارد و به کاربرانی که به بیش از 5 گیگابایت فضای رایگان احتیاج دارند، حق عضویت شخصی آفیس 365 را ارایه خواهد داد. حق عضویت رایگان تا یک سال اعتبار خواهد داشت و در طول مدت عضویت، یک فضای ابری 1 ترابایتی را در اختیار کاربران قرار می دهد.



:: برچسب‌ها: فضای رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 1348
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ماهره

hacker

Onur Kopçak جوان ۲۶ ساله‌ی ترکیه‌ای است که قبلا به دلیل هک کردن حساب بانکی کاربران و اقدام به حملات فیشینگ (phishing)، به حبس ۱۳۵ ساله محکوم شده بود. حال محکومیت جدید وی، مجموع زمانی که باید پشت میله‌های زندان باشد به ۳۳۴ سال افزایش پیدا کرده است.



:: بازدید از این مطلب : 1383
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ماهره

xiaomi-mi-5

شیائومی می ۵ ( Xiaomi Mi 5 ) یکی از پرچم دارانی است که احتمالا در آینده ای نزدیک معرفی خواهد شد.اسمارت فونی که تاکنون خبر های زیادی از آن منتشر شده و اطلاعات نسبتا خوبی از ویژگی های سخت افزاری آن در اختیار داریم.حالا تصویر رندر شده واضحی از این گوشی منتشر شده که اطلاعات بسیار خوبی از طراحی ظاهری شیائمی Mi 5 را فاش می کند.



:: بازدید از این مطلب : 2060
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 4 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ماهره

Cortana-android

حدود دو هفته پیش بود که مایکروسافت رسما نسخه اندروید و آی او اس دستیار هوشمند صوتی خود یا همان کورتانا را رسما منتشر نمود.حالا مایکروسافت با یک بروزرسانی ویژگی Hey Cortana را از نسخه اندرویدی کورتانا حذف کرده است. Hey Cortana  این قابلیت به کاربر این امکان را می‌دهد که با صدا کردن دستیار و بدون دخالت دست، فرمان‌های خود را به کورتانا بدهد.



:: بازدید از این مطلب : 1336
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ماهره

با اینکه واتس اپ ( WhatsApp ) ، همچون اپلیکیشن هایی نظیر وایبر و تلگرام در کشورمان مورد استقبال قرار نگرفت ، اما واتس اپ به پشتوانه فیس بوک در حال حاظر یکی از محبوب ترین نرم افزارهای پیام رسانی موبایلی است که در سرارسر جهان کاربران بسیاری دارد.همانطور که می دانید ، یکی از مهمترین ویژگی هایی که امسال به واتس اپ اضافه گردید قابلیت تماس صوتی بود.اکنون خبری منتشر شده که بر اساس آن ، این اپلیکیشن در آپدیت بعدی خود به قابلیت برقراری تماس‌های ویدئویی نیز مجهز خواهد شدطراحی لوگو.

طبق گزارشی که توسط منابع آلمانی منتشر شده است، آخرین نسخه بتای واتس‌اپ برای iOS به صورت پیش‌فرض از تماس‌های ویدئویی پشتیبانی می‌کرده که تصاویر اسکرین‌شات این قابلیت جدید را در ادامه مشاهده می کنید.

WhatsApp-video-calls-1

هنگام برقراری یک تماس ویدئویی شما قادر خواهید بود تا میکروفون دستگاه را خاموش کرده و یا بین دوربین‌هایی دستگاه سوییچ کنید که یک کادر مربعی کوچک در وسط تصویر فضای ویدئویی که شما می‌توانید تصویربرداری کنید را نشان می‌دهدطراحی لوگو.

این قابلیت جدید در حاضر تحت آزمایش است و احتمالاً در هفته‌های آتی به صورت عمومی راه خود را به اپلیکیشن واتس‌اپ باز خواهد کرد. بدیهی است که اضافه شدن این قابلیت به واتس‌اپ، این پیام‌رسان به رقیب جدی‌تری برای سایر پیام‌رسان‌های موجود نظیر اسکایپ تبدیل خواهد شدطراحی لوگو.

علاوه بر قابلیت تماس ویدئویی، به‌روزرسانی جدید واتس‌اپ طراحی جدیدی را هم با محوریت رنگ سبز برای این اپلیکیشن به ارمغان خواهد آورد. گفته شده که در طراحی جدید، یک رابط کاربری مبتنی بر تب‌های مختلف گماشته شده که فعلاً در حال آزمایش است. انتظار می‌رود که این تب‌ها کاربران را قادر سازند تا بین مکالمه‌ها و چت‌ها مختلف خود جابجا شده و یا مستقیماً از یک چت به چت دیگری بروند که این امر نسبت به قبل ساده‌تر شده است.



:: بازدید از این مطلب : 1374
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ماهره

url

با یک نگاه به آمار مالی کمپانی اچ تی سی میتوان دریافت که این کمپانی در وضعیت چندان مطلوبی به سر نمی‌برد. اما این کمپانی در آخرین تلاش هایش گوشی میان رده ی اچ تی سی وان A9 را معرفی کرده که ظاهرا فروش این گوشی بسیار امیدوار کننده بوده است.

 ساخت لوگو



:: بازدید از این مطلب : 1342
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ماهره

apple-watch-iphone-6c

به تازگی گزارشاتی تازه در مورد کنفرانس سال آینده اپل از منابع مطلع منتشر شده است. بر اساس این گزارشات اپل تصمیم دارد در ۱۲ اسفند کنفرانسی را ترتیب دهد و در آن اپل واچ جدید و آیفون ۴ اینچی ۶c را رونمایی کند. گفته شده نسل جدید اپل واچ یک ماه پس از رونمایی روانه ی بازار خواهد شد. با این زمان‌بندی، نسخه ی بعدی اپل واچ یکسال پس از نسخه ی اول آن عرضه خواهد شد.

 



:: بازدید از این مطلب : 1438
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ماهره

Cortana-ios-android

کمپانی مایکروسافت سرانجام پس از انتشار چند نسخه آزمایشی از دستیار صوتی خود موسوم به کورتانا ( Cortana ) برای دو سیستم عامل اندروید و iOS ، روز گذشته رسما نسخه نهایی این اپلیکیشن را در گوگل پلی و اپل‌استور اپل جهت دانلود رایگان قرار داد.



:: بازدید از این مطلب : 1575
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ماهره

battery-life

 

بی تعارف بگوییم که عمر باتری گجت های الکترونیکی همراه امروز ، خصوصا گوشی های موبایل بسیار پایین است و فعلا هیچ راهی تا ارائه یک تکنولوژی جدید و انقلابی برای رفع این مشکل نیست.اما همین میزان عمر باتری نیز در صورت عدم توجه به برخی نکات می تواند کمتر از روزهای اولیه استفاده از دستگاه باشد.در این مطلب می خواهیم نکاتی را در مورد شارژ صحیح باتری گوشی ها به شما گوش زد کنیم که در سلامت باتری و عدم کاهش عمر و عملکرد آن بسیار تاثیر گذار است.در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.



:: بازدید از این مطلب : 1543
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ماهره

 

iphone-6s

DxOMark ، نام موسسه ای است که در زمینه مقایسه و بررسی‌ دوربین‌‌های دیجیتال فعالیت می‌کند. این مؤسسه به تازگی دوربین آیفون ۶ اس را مورد ارزیابی قرار داده که برخلاف انتظار شاهد نتیجه‌ی ضعیف این اسمارت‌فون هستیم !

این نتایج در حالی به دست آمده است که انتظار می‌رفت با توجه به بهبودهای انجام گرفته بر روی آیفون نسل جدید، شاهد رقابت تنگاتنگ آن با دیگر پرچمداران امسال باشیم.



:: بازدید از این مطلب : 2240
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ماهره

Modular-Smartwatch-1

با اینکه هنوز پروژه گوشی ماژولار پروژه آرا گوگل به جایی نرسیده و در مراحل تحقیق و توسعه خود به سر می برد ، حالا خبر اولین ساعت هوشمند ماژولار جهان منتشر شده که قرار است توسط استارتاپ انگلیسی Blocks Wearables به تولید برسد.این استارتاپ که کار جذب سرمایه محصول جدید خود را در کمپین کیک استارتر آغاز نموده است در فاز اول موفق شده تا اعتبار مالی لازم برای تولید ساعت هوشمند BLOCKS را به دست آورد.



:: بازدید از این مطلب : 2070
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ماهره

Sony-a7S-II

سونی از دوربین فول فریم بدون آینه خود با نام a7S II مجهز به فیلمبرداری ۴K, فوکوس خودکار ارتقایافته و لرزشگیر ۵ محوره رونمایی کرد.نسل پیشین این دوربین توانست در آزمایشی جالب، به شکلی بسیار تحسین برانگیز در محیط‌های تاریک به ثبت تصاویر باکیفیت‌تر بپردازد.اما دوربین a7S II دارای یک سنسور فول فریم از نوع CMOS ...



:: بازدید از این مطلب : 1895
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ماهره

lg-nexus-5-2015

همانطور که پیش از این در خبر های مختلف برایتان نوشته ایم ، گوگل امسال برای طراحی و تولید نکسوس های جدید خود با دو شرکت ال‌جی و هوآوی همکاری می‌کند.پیش از این تصاویر زیادی از این دو محصول به‌بیرون درز کرده و دیروز هم یک تصویر رندر شده و اطلاعات جدیدی در مورد نکسوس شرکت ال‌جی توسط وب‌سایت Androidpit منتشر شد.

 



:: بازدید از این مطلب : 1987
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ماهره

is-microsoft-testing-its-edge-browser-on-android

شرکت مایکروسافت تمام تلاش خود را کرده تا قابلیت های مرورگر هایی مثل فایر فاکس کروم و اپرا و .. را در یک مرورگر جمع آوری کرده و آن را در اختیار کاربران قرار دهد.اگر به طور پیش فرض از مرورگر edge ویندوز ۱۰ استفاده نمایید،با پیغامی در هنگام ورود به این مرورگر برای اولین بار روبه رو خواهید شداین پیغام نوعی خوش امد گویی به شما داده و برای اطلاعات بیشتر درباره مرورگر از شما میخواهد که بر روی گرینه ی learn why? کلیک کنید.اگر در این پیغام مرورگردکمه ی learn why? را فشار دهید.شما را به صفحه ای منتقل می کند که در باره ی ویژگی های مرور گر ایج شرکت مایکروسافت توضیحاتی داده خواهد شد.با گجت نیوز همراه باشید.



:: بازدید از این مطلب : 1820
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ماهره
 
apple

دعوت نامه مراسم رونمایی از آیفون های جدید اپل در ۱۸ شهریور ارسال شد



:: بازدید از این مطلب : 1829
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ماهره
 
iphone-6s
 

یکی از کارمندان اداره مخابرات چین (China Telecom) اعلام نموده iPhone 6s و iPhone 6s Plus بین روزهای ۱۸ الی ۲۵ سپتامبر (۲۷ شهریور تا ۳ مهر) در بازار چین عرضه خواهند شد. هر چند تاریخ اعلام شده چندان دقیق و مشخص نبوده و به یک بازه‌ی زمانی اشاره می‌کند، اما با زمان احتمالی رویداد رونمایی در تاریخ ۹ سپتامبر (۱۸ شهریور) همخوانی دارد.



:: بازدید از این مطلب : 2063
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ماهره
 
samsung

ساعاتی پیش مشخصات فنی کامل دو گوشی جدید سامسونگ با نام های Galaxy Mega On و Galaxy Grand On فاش شد.گفته می شود که این دو گوشی همان Galaxy O5 و Galaxy O7 باشند که چند روز پیش شایعه ای در مورد آنها منتشر گردید.

اما به نظر می رسد سیاست نامگذاری سامسونگ در مورد این دو اسمارت فون کمی تغییر کرده و در صورت عملی شدن، این موضوع به حتم منجر به سردرگمی کاربران خواهد شد، چرا که کره ای ها برای تولیدات جدید خود نام های Galaxy Grand On و Galaxy Mega On را جایگزین Galaxy O5 و Galaxy O7 کرده اند.به هر حال بر اساس اطلاعات فاش شده ، مشخصات فنی این دو گوشی به شرح زیر می باشد :



:: بازدید از این مطلب : 1779
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ماهره
moto-360-2015

طی هفته های اخیر اخبار و شایعات زیادی پیرامون نسل دوم ساعت هوشمند موتورولا موتو ۳۶۰ منتشر گردید.حالا شرکت لنوو ( مالک موتورولا ) رسما دعوتنامه مراسم رونمایی از نسخه جدید این اسمارت واچ را که قرار است در تاریخ هشتم سپتامبر (۱۷ شهریور) در شهر شانگهای چین برگزار گردد ، ارسال کرد.



:: بازدید از این مطلب : 1830
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ماهره

microsoft-lumia-950

اگر پیگیر اخبار فناوری و به ویژه پرچم داران جدید مایکروسافت باشید ، حتما می دانید که این شرکت در حال آماده سازی دو گوشی رده بالای جدید با سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایل می باشد.این دو گوشی هوشمند که با نام رمز تاک من و سیتی من آنها می شناسیم و احتمالا با نام ...



:: بازدید از این مطلب : 1757
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 شهريور 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد